Baby, baby, baby ohhh

Heeej darlings !<3

nu sitter jag här vid datan precis kommit hem från familia :)
köpte två par skor och ett par jeans, :D
bilder kommer senare, <3
nu ska ut och träna till min freestyle som jag ska visa upp den 25 sep. :D
haha, så som det ser ut nu så ska jag klä ut mig till Michael Jackson och ha låten black or white ^^
jaja, bilder kommer att komma,, tror att Eliin kommer att följa med om hon kan :))<3

kanske ska jag till eliin senare, om hon kan :)(L)
men nu måste jag gå ut, ha det bra<3

- pussheeeeeeeeej !<3-

- friiida<3

Kommentarer
Postat av: Eliiin<3

Jag tror jag kan, nästan 100% säker :D:D<3<3

2010-08-20 @ 14:48:46
URL: http://elinengdahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0