Bökeberg Crayfish Open !<3

heeej darlings !<3

idaag så har jag tävlat, :D
gick ovanligt dåligt måste jag säga :D längesen jag tävlade och inte så men känns som jag har börjat tröttna på alla dom här tävlingarna ? - tar det inte så seriöst mer ;ss

var med i tre stycken grenar o gör fel program i alla ? första ggn jag gör fel alls ? ^^
men snäll domare så hon diskvalicera mej ej :D kom ettan, ettan o fyra ? förstår inte det själv ;/
pallar liksom inte betala 650 spen för att gå in o göra tre program som max varar i 3 min var  ? :D
jaja, klubb mästerskapet nästa, ser faktiskt fram imot det lite :)) <3
hoppas att bästavän kan följa med då ! §§

när jag kom hem så red jag systers häst, :)) <3
sen data, ska snart gå ut o göra V min andra häst, hinner tyyp inget mer än mina hästar känns det som :D<3
jaja, alla får ha det bäst
-pussheeej<3-

- friiiida <3




Kommentarer
Postat av: eliiiiiin,<3

Jag SKA med då, om jag får förståss ;D<3333

2010-08-15 @ 21:33:14
URL: http://elinengdahls.blogg.se/
Postat av: sara

tack så mycket :)

2010-08-15 @ 22:06:37
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0