Do you just gonna stand there and watch me fall<3

heej alla bloggläsare ! ;p<3

nu har jag precis varit ute och joggat, sjukt jobbig var det :D det känns verkligen som att jag behöver göra detta nu dom dagarna innan skolan börjar, så man kommer i form igen ;d liksom när jag hade joggat i kanske 5 min, så kändes det som om mina ben skulle knäckas, vikas på mitten :D det e sant sjukt läskigt men jag fortsatte,, :))<3
riktigt stolt ändån har varit borta i 30 min ^^
fast powerwalka hem :p <3

jaja, nu ska jag gå ut o mocka, rida, ta en kall dusch, sen bara mysa framför datan  :))<3<3
kanske inte så bra att jogga och sånt innan man ska rida,, jag e ju helt trött nu :D

har inte mkt mer att skriva så,
alla få ha det bäst,

- pussheeeeeeeeej -


- friiiida <3



jag tror att jag är käär,,.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0