i love yaa !<3

heeej alla söta, <3

igåår så var jag med eliiin, & hon sov här (yyy)<3
vi baka, & mkt annat :))<3
vi somnade vid halv 2, 2
& skulle gå upp halv 7 sen nästa dag :/
menmen det gick, vi kom upp iallafall ! :D<3
sen gjorde vi V oss, åt frukost den bar det av till ULLARED ! (yyy)
sjukt kul hade vi i bilen dit ;)) haha mkt skratt blev det :D
när vi kom fram tog jag o eliin en vagn typ direkt o gick in i gekås..., :)
inte så mkt folk idaag, men jaja, slutade på tyyp 1100 kr i kassen sen,, haha
bara att betala och komma ut därifrån men riktigt nöjd ändån med det jag köpt.., :))
ska fota allt jag köpte snart, så då blir det en riktigt bild bomb ;pp <3

både jag o eliin blev jätte trötta sen i bilden hem, men eliin blev tröttast !
hon somnade :D<3 tack för sjukt roliga dagar eliin - måste göras om - <3

nuu, så ska jag kolla på en film med syster som heter - step up- hoppas att den e bra :D<3
alla får ha det bra<3
pussheeeeeeeeej ! §

-frida




Kommentarer
Postat av: eliiin<3

Tack själv bästavän :D<3

sjukt trött jag va :O, hahhaha :)))<33

2010-08-11 @ 13:51:36
URL: http://elinengdahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0