I love you !<3<3

Heeej alla, :))<3

Vallåkra träffen denna helgen därför uppdaten varit kass :// <3
har varit i vallåkra med eliin fre - lördag, sov där på fredagen till lördagen sen sov jag där en natt till :D<3
tack för dagarna bästavän, vi hade det bäst som alltid :))<3<3<3
nu har jag precis duschat och nu ska jag gå och göra V mina naglar, ;p

jaja, dom nya gästerna till stuga har kommit, kollade nyss ut, han killen i familjen hoppar på MIN stuttsimatta :D
haha, iallafall dom kommer från israel.., fast pappan e född i sverige :))

haha, nu fick ni veta det ^^

alla får ha det bra !§
- pussheeeeeej -




- friiiiida <3





skolan börjar imorgon ;// 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0