jagälskardig.

heeej igen :D<3

nu e jag klar med bilderna.
min kamera ville inte samarbeta med mej idag :(
menmen , hoppas man ser vad det e på bilderna  :D<3



björnborg- spray deodorant
björnborg- necessär


smink pads
bomulls pads
star- parfym
nivea- cleansing cream

 
nagellack bortagning
nail & body- nagel dekoration
depend- lösnaglar
depend- vitt nagellack


mjukt & skönt - smikbortagning
ansiktsmasker
armband


tavla
väg dekoration- love



skärp- rosa
flätad skärp- svart
väska- svart

pennor
radergummi


strumpor - grå, orange, blå, lila
trosor- lila, svart, svart, vit, vit,
bh- betty boob, svart & röd



väska- umbo



taights- svart, vit, jeans



halsduk
everlast- korta, vita
mjukisbyxa, grå


vita dekoration stenar
sand
ljus- rosa, grå/silver, blå
ljus bricka



långa linne- svart, vit



klemmor - silver
totteband- ljusrosa, rosa, serisrosa

det var allt - tror jag-
säkert ngt jag glömt :D<3

ha det gött,,
pussheeeeeeej <3

- friiida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0