Måndag

Haalloj darlings <3


idaag så har det varit tyyp första riktiga dagen i skolan, fast det var inte så hårt precis.
vi mest snackade och sånt skit ^^
efter skolan följde bästavän med mig hem ;p
vi red ut - hon tog mammas häst och jag tog lilla bella :D
när vi har kommit tyyp halvägs så jag bara - vi travar här och det var precis som om Elins häst hörde vad jag sa och den börjar trava typ 3 steg sen rusar den iväg i fullgalopp HAHAH
jag bara började skratta och eliin börja skrika :D
men hon fick stopp på henne :D tuur det, :p
sen när vi kom hem så hade vi vatten krig med vattenslangen :D
HAHA, och jag vann ?! :D :D
jaja, taack för en super rolig dag <3<3<3<3<3

nu så kollar jag fångarna på fortet ^^
så klart hajar jag på bönderna ? :D HAHA ;p


men ska kolla vidare nu,

- pussheeeeeeeej -


- friiiiiiiiiiiida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0