My first real love !<3

halloj alla, tänkte att det var dax för ett nytt inlägg idag xd<3

idaag så har jag tillbringat dagen med bästavän :D<3
sjukt kul som vanligt ;d, vi gjorde allt möjlig, träna maya o bella (yy', *kollade på film - halft :D*
tog foto, mm. <3
taack för dagen <3

när eliin hade åkt hem så åt jag pizzaa ! :D
sen så nu har jag precis ridit min systers häst, :))
nu veet jag inte alls vad jag ska göra, ;/
men får la ta o hitta på ngt :D
haha..,

jaja, alla får ha det bra, pusshej <3

- frida<3




bild från idag- eliin fotade :D(L)

Kommentarer
Postat av: Eliiiin,<3

yeeeeah, bilden blev ju braaa (yyyyy'<333

2010-08-07 @ 13:07:41
URL: http://elinengdahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0