Onsdag

Haalloj darlings !<3

idaag så har jag varit i skolan - tropikariet med åttorna ! :))
det var roligare än vad jag trodde att det skulle vara :D<3
vi gick bla. in i ett rum med lemurer, sjukt söta dom e. + lemurerna hoppde på en och satte sig på axlarna ^^ haha :)) <3
sen kom jag hem vid tyyp 1 ? ^^
imorgon så ska vi o bada sen efter skolan ska jag hem till towe !<3
det ska verkligen bli kul - sjukt längesen vi va !<3<3
nu så har jag bara suttit vid datan ska nog snart fika sen ut till hästarna ! ;p<3
jaja, outfit kommer nog senare.

- pussheeeeej !§ -



- friiiiiiiiiida <3




jag som trodde att vi hade ngt ;//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0