söndag,

heej, <3

igår så var det ju fest hos grannen :))
jag var mest där med Matilda och vi hade det bäst ? haha
lite flum blev det ;p
hennes mamma fyllde 45 år så dom hade fest i sitt garage ;D
haha, vi drack tyyp en hel flaska cola alldeles själv + haha, matilda ? jag gillar inte änns cola HAHAHAH :d

så idag var jag ju rättså trött ?! :D
sov till tyyp 1 sen tv - datan :D
vid 3 så åkte vi till hbg för att dansa linedance ! & nej, jag går inte på linedance
haha, kommer aldrig att göra det heller :D
sjukt jobbig var det ;p
åkte hem och red sen nu e jag vid datan ^^
ska strax gå och duscha,,

- skolan imon ;(

ha det bäst !§

- pussheeeeeeeeej !§ -


- friiiiiida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0