famlat i mörker, men i dig såg jag ljuset

heeej !<3

bloggade inte igår, men hela dagen spenderades med bästavän !
sjukt kul hade vi som vanligt xd<3
vi hade snöbolls krig, spelade monopol -.-, kolla tv & datan & typ snackade massa :d<3
elin ägde ut mig på monopol, till sist hade hon typ alla pengar & alla hus eller vad det e. & jag hade ingenting :(
- jag e ingen dålig förlorare, och jag blev inte alls sur :) (y)<3

sov hos henne, för mamma kunde inte hämta (y)<3
så tog bussen typ halv 8 till skolan.
Blev fett krönad idag -.- kallt :D

nu så e Emil & Alvin här. Ni kanske undrar vrf dom e hos oss så mkt just nu.
Deras bror Lukas är sjuk, & är inlagt på Lunds sjukhus, så det e drf :) <3

nu ska jag snacka vidare med folk på msn !<3

- friiiiiiida <3


- älskar dig bästavän !

Kommentarer
Postat av: elin

& jag dej! <3<3

2010-12-07 @ 15:31:12
URL: http://elinengdahls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det med han ?? <3

Vad fina händer !!! :D:D (A) <3<3<3

2010-12-07 @ 19:53:08

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0