halloj !<3

halloj alla !<3

blev väckt halv 9 idag -.- jomen tack syster !
var tvungen att gå ut och ta ut hästarna från stallet för mamma skulle jobba.
haha, hatar verkligen att gå ut på morgonen, så fick jag och syster ta ut dom i hagen, sen gå till grannarna och ta ut deras också, för dom skulle också jobba. :( jaja, jag dog iallafall inte :D<3
igår så kolla jag lite av bonde men matilda & senare morden i sandhamn. tack för kvällen !<3

nästa vecka så ska nog jag och bästavän kolla bio, Easy A tror jag det blir. :)
har fått massa såna biobiljetter (y)

ikväll ska jag till min farmor, :( tråk. men mina söta kusiner är också där så det blir väll lite kul ändå :D<3
hade faktiskt tänkt att göra ett video inlägg senare, om jag orkar :D<3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; DU är söt frida! (; <3

2010-12-23 @ 12:38:54
Postat av: Emma

sv; DU är söt frida! (; <3

2010-12-23 @ 12:39:21
URL: http://eerikssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0