har det..

.. sjukt jobbigt just nu, vet inte alls vad jag ska tänka på.
men det är bara att hoppas på det bästa !<3
orkar verkligen inte berätta vad som hänt. jag klarar inte det.
och i går, då var ju alltig bra. eller nej då visste jag ju inget.
och det är jag sjukt glad över <3

ville bara säga att jag älskar dig ngt enormt bästa vän !
tack för att du alltid finns där för mig, jag menar verkligen alltid !
vad skulle jag gjort utan dig ?
- tack, för att jag fick dig som bästavän :)<3

tog en runda med bella i snön innan idag, så sjukt mysigt. :)<3
älskar henne, och jag kommer att sakna henne nör hon åker iväg i sommar. <3
jaja, hoppas ni har haft det bra idag <3

puss !

- friiiiiiiiida<3



gustav, tack !<3

Kommentarer
Postat av: elin<3

aww, iloveu bästavän, och det finns ingen vän som du,

och du vet, finns alltid här!<3<3<3

2010-12-21 @ 14:12:43
URL: http://elinengdahls.blogg.se/
Postat av: Ellinor ;) §§

Finns alltid hoppas du vet det ! ;) <3<3<3

2010-12-21 @ 16:06:56

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0