jullov !

J U L L O V !<3

ja, äntligen ! som jag har längtat ;d<3
vi började 8:10, låste in våra väskor, och samlades i mentorsgruppen. gick tillsammans ner til gympa salen & där hade vi själva avslutningen. vi hade typ en tävligen mellan 6orna - 7orna - 8orna - 9orna . och den klassen som sjöng bäst vann.
6orna vann ;d men dom hade likadana kläder typ & tomteluvor. det hade ingen annan, + dom sjöng bäst. så det var väll rätt klass som vann tycker jag ;)
själv tyckte jag att vår klass var rätt kass. HAHA, typ ingen sjöng, oja, det lätt nog inte så bra. :)

ska strax till bjuv och sen vidare till familia med mamma & bror. får se vad jag kommer hem med !<3
det var typ -. 20 grader igår ;o
haha, julavslutning på träningen igår, kom hem med en svanspåse till Maya ;) mkt fin<3
detta blev ett rättså långt inlägg ;)
jaja, vi hörs !<3
puss !

- friiiiiiiiiiiiiida<3




världens finaste gran, eller ? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0