life is good

halloj !<3

nu så har jag precis varit ute med emil & syster i snön :)
fotat en massa :D
Alvin & emil var ju här igår, Alvin var 2 år kom jag på sen ;)
iallafall det var skit roligt verkligen, dom hade så jäkla mkt energi & var överallt & ingenstans :D
så skulle vi gå ut & kolla på djuren bla. skulle jag klä på Alvin kläder, & Emil tog på sig själv.
fast det tog en evighet för mig att klä på honom, så Emil gick ut innan,
jag bara - försvinn bara inte där ute nu.
han bara - nejdå ! ;)

så när vi var klara gick vi ut, så ropa jag på Emil, tror ni han svara ? ;o
nej, så jag fick yra runder & leta, till sist såg jag honom. han hade gömt sig vid uteboxarna :D
så as garva han :D

hade iallafall super skoj :)<3

här kommer lite bilder från idag -




 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor :D<3

Sååå fina bilder !!! <33

2010-12-04 @ 19:39:12
URL: http://twofriendsforever

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0