Maria Montazami för er som inte ser det ;)

heej alla söta !<3

kom hem från skolan vid 12, sen dess har jag packat ner kläder & smink till träningen :D
HAHA, det ska bli sjukt kul idag asså ;)
har varit lite vid datan & fotat :D<3

nu ska jag packa ner det sista sen vet jag inte vad jag ska göra, åker till Carro klockan 7 iallafall :)<3

- blev medlem på videofy innan, så jag enkelt kan ladda upp klippet från kädishoppningen på söndag :)<3

en bild, HAHA se & njut ;)

haha, kunde inte sätta kameran rakt menmen, :D<3  btw, ser fortfarnde ut så i huvet :D
man e väll lite lik iallafall ? ;)<3

Kommentarer
Postat av: Ellinor ;D <3<3<3

Är det duu ?? (A) <3<3<3

2010-12-10 @ 16:08:40

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0