varför ?

halloj !

jag & elin hade det sjukt kul igår/idag :D<3 jäklar.
måste bara berätta en sjukt kul sak (a)
när vi va på väla så gick vi bla. in på gina tricot, så skulle jag byta två tröjor jag fick i julklapp. iallafll så när vi va klara så gick vi där ifrån och precis innan vi gick in på bikbok så elin bara - nej shit. HAHA så hade det fastnat en paket strumpr i elins jacka :DD haha, som jag garva. hon bara vi måste gå tillbaka och lämna tillbax dom.
jag bara. nej, bara lägg de här så går vi. men så gick vi tillbaka igen, vi eller iallafall jag va skit rädd att dte skulle börja tjuta i dom sakera :D haha, så när vi kom in på gina igen så elin bara - ursäkat men dessa fastna i min jacka. HAHAHAH ;dd som jag garva :D<3
de va de :D tack för dagarna bästavän !<3

men nu måste jag göra V mig för mormor & "morfar" kommer strax !<3
här kommer bilder på vad ja köpte, orkade inte fota. men det går ju lika bra med dessa ? :D <3

puss !

- friiiiiiiiiiiiiiiiida<3




bikbok 399kr  199kr  REA


gina tricot 199kr

Kommentarer
Postat av: elin

hahahha, xd

iloveu bästavän! <3<3

2010-12-31 @ 17:17:50
URL: http://elinengdahls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här var julklappen kanske....glömt att fråga men kunde du använda dig av kupongen?...

Hörs, kraam

2011-01-16 @ 14:03:22
Postat av: friida

haha, ja den rosa tröjan.

jag har inte använt den, vill du ha tillbaka den ? (:



kraam !<3

2011-01-16 @ 14:24:17

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0