elin, bff <3

haalloj alla <3

förlåt för dålig uppdatering. 
förvånar mig faktiskt att jag skirver här
för blogg är inte mitt stadium igentligen ;d<3

IGÅR

så va jag med elin, vi åkte till väla, :D<3
äntilgen blev det, :D<3
HAHA, kul hade vi iallafall. ;d<3
kommer upp bilder sen vad jag handlande när elin har skickat bilderna ;p<3

sen åkte vi hem till elin,
åt, gick ut  och åkte rollerblades ? :D<3 HAHA, skiit jag suger verklingen på det.
sen cyklade vi HAHA. vi plingade varje gång vi cyklade förbi tobbe
HAHA kul som fan x'd <3
sen så kom tobbe ut, så cyklade vi lite, sen pallade vi inte det mer, eller jag pallade inte cykla mer iallafall xD<3
så satte vi hos på elins stuttsimatta och snackade,  :D<3

IDAG

så vaknade jag hos elin engdahl kranjc :D<3
vi åt frukost sen så  fottade vi kläderna vi handlade igår. <3
HAHA, vii hade vatten kring osså, skeet kul, vi tog såna vattenballonger o fyllde dom med vatten HAHAH :')<3
blöta blev vi iallafall :D<3
sen bakade vi choklad muffins HAHA, hade riktigt kul :D<3
vid halv 4 ? åkte jag hem. <3
tack för dagarna elin <3 

och nu har jag jätte tråkigt, ska ut nu o rida
sen vet jag inte vad jag ska göra :d<3

alla får ha det bäst<3

pussheeeeeeeeej <3

- frida<3




Kommentarer
Postat av: eliiiin<3

tack själv bästavän! (a)<3

2010-07-30 @ 15:15:44

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0