Helsingborgs festivalen <3

heeeej alla, & förlåt som vanlig för dålig uppdatering -.- <3

jaja, orkar inte skriva så mkt men
jag sovit hos elin från igår till idag. :))<3
vi var i hbg och kollade rix fm festivalen, :D<3
vi träffade bla. pontus, albin, tobbe & hugo :))<3
haha, vi hade sjukt kul ;D<3

idag så har jag varit med eliin sen åkte jag hem, red bella i grimma :)(L)
sen gjorde jag V henne för imon, riktigt fiin blev hon ;))
imon då ska jag till bråvesta på öppet hus o visa bella i Trail in hand & vara med i kadriljen :D<3
nu ska jag gå & duscha, sen ska jag kolla lite tv :)) 
efter öppet hus ska jag till elin IGEN !!! :D:D  <3<3

men alla få ha en bra heeeeeeeeeeelg<3
*uppdaterar kanske imorgon om jag hinner * 

pussheeeeeeeeeeej :)(L)

-frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0