ohhh, I want you babe !

halloj bloggen & alla söta blogg läsare !<3

igår så var jag med bästaste elin & vi hade det bäst som vanligt, ;D<3
vi gjorde fruktsallad med matilda & elin sander tills på kvällen då vi skulle ha grill fest med grannarna, HAHA
jag & elin flippade som fan, HAHA xd
sen så fotade jag & elin & lite sånt :D<3
sen åkte elin hem ;(<3
halv 5 ?

vid kvart i fem gjorde jag V mej sen stack jag till matilda ;D<3
vid 12:00 cykla jag hem, ;d<3

idag så ska blir det kanske sovis med elin :):)<3
har inte hört ngt från henne än men hoppas på att det går :D<3
*elin, om du ser detta så ring mej :)(L)*

jaja, har inte så mkt mer att säga

tror att jag bordé börja ladda upp bilder snart :D:D<3
men men ,
hbg festivalen nästa helg ? :):)(L)
ditt med elin tror jag typ på torsdagen, :D<3

ha det gott
pussheeeeeeeeej !<3

-frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0