19 juli idaag ! ;)<3

heeej alla !<3

i lördags så blev det mys kväll med Matilda & Melinda tack för kvällen, vi sjöng sing star, cykla, kolla film och hade det bäst <3
vid typ halv 01:30  ? åkte jag hem ;D
sen gick jag o la mej :D<3

igår, vakande 13:05 ;D<3
sen red jag Bella, simmelsberga rundan, haha om ni ville veta ;p<3 
sen stack jag till Bråvesta, red en häst, åkte hem därifrån, :))
sen hämtade jag Maya i hagen, gjorde V henne, tränade lite showmanship :))<3

idag så ska jag snart cykla till Bråvetsta och rida, sen så har jag inget bestämt ;/<3

hoppas alla har haft en trevlig helg,
pussheeeeeeeej <3

-frida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0