DISCO !<3

heej alla !<3

disco imorgon, sjukt kul ska det bli :D<3
*längtar ! (a)*

det var öppethus på skolan idag ju ! haha, många barn som ville bli målade faktiskt :D<3
HAHA, hugo också :DD så fett snygg blev han ;) helt rosa i huet, sen skrev jag - FRIDA ! i pannan ;)
jag vet att han gilla det :D <3
'hanna hjälpte mig lite också ;)'<3

följer med eliin hem imorgon från skolan, sen gör vi V oss & lite sånt, sen åker vi till discot, :D
följer med henne hem sen, & sover över ! :)<3
nu ska jag gå & sova faktiskt, trodde jag skulle somna innan, så trött som jag va  :D<3

sov gott alla <3


- friiiiida<3


detta kan f*n inte vara sant, 2 år ? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0