HAHAH :D

heej. <3

hade prov idag -.-' asså så himla besviken på mig själv ;o
kom på att jag hade gjort massa fel sen :(
aja jag dör inte, jag har ju miiiiin eliiin ! :DD
haha, jag 'råka' putta elin (a) så hon ramla i typ lera o sånt, HAHAHAH kunde inte sluta skratta ;)
förlåt elin, det var inte med mening :(<3<3

nu ska jag strax gå ut & fixa lite smått i stallet, sen ska jag sova e sjukt trött. :)
+ rolig dag imorgon, ska göra ansikts måling på elin & emma har jag bestämt :))))<3


- friiiiiiiiiiiiida<3

Kommentarer
Postat av: elin <3

du "råka" putta mig? ;o

hahahahha, nejmen sjukt kul ändån :D<3<3

iloveubästavän!

2010-11-16 @ 19:31:52
URL: http://elinengdahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0