loveu

halloj alla glada :D<3

gick upp vid halv 9 - 9, gjorde V mig. sedan stack jag till Carro för att träna till julshowen den 12 december :))
gick super idag, jag ska bla. spela Maria Montazami & rida en Trail kadrilen (stavfel förmodligen) med Malin, Carro & Nemi ;)<3
det kommer att gå super - tjejooor ! :DD

åkte hem vid halv 2, har bara suttit vid datan & lite sånt. <3
ska strax gå ut & rida mina hästar :D<3

kommer upp bilder på mitt rum senare, Mamma & Syster fixa det igår. Fast jag inte visste :D<3
sketa naajs ;)

 vi hörs !<3


- friiiiiiiiiida<3




bild sen somras ;)

Kommentarer
Postat av: dedu ;)

finaste ! :D

2010-11-28 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0