<3<3

halloj <3

har precis varit på träning,
så skulle jag igentligen jobbat men, jag *sa upp mej* haha, nej men hinner inte och har ingen lust längre :/
har rättså mkt nu med skolan och sånt. :) åker till spanien ju på onsdag :)))))<3
skönt att komma från allt ett tag ! (:

igår kävll stack jag till mailda, och vi kolla på Dans Feber :D haha, sjukt kul :D

nu har jag precis gjort V mej, ska strax åka till gudmor för att gratta hennes dotter ;p <3
så hinner inte skriva så mkt mer, <3

uppdaterar ikväll istället <33


- friiiiiiiiida<3




fick bli en super söt bild på agnes :D <3<3

*igga mig*

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla min bloppis :D med massa nya kläder.

2010-10-19 @ 10:27:52
URL: http://ewwica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0