Fick sms från frida! :) - elin skriver

Heeejsan allihopa, elin här :D

nu när frida är i spanien ska jag blogga här, vet inte hur ofta och när jag uppdaterar, det fårvi se ;d
Kolla gärna in min blogg: www.elinengdahls.blogg.se , den uppdaterar jag iallafall varje dag (nästan iallafall ;d)

Bloggade faktiskt igår, men det verkar inte ha sparats ;@@@@
hahah, så sur jag blev ;d
men iallafall!
Fick sms från bästavän igår: hon skrev att dem hade det jättebra, och att dem hade solat hela dagen :),
dem hade även gått en runda i bergen, ca: 30 grader i solen var det :)
Sista smset jag fick var vid halv 10, och då satt dem vid poolen och åt glass ;d
nej jag är absolut inte avundsjuk, nej inte alls ? ;o
jag hade inte velat vara i spanien nu, nej absolut inte :o
hahahahah :d
nej men, hade också velat vara i ngt varmt land :o,
Ja, ni får ha en bra fredag, så bloggar jag när jag hinner :d

Puss-elin :)



-bild från i somras när jag o bästavän var på ullared ;d,
hahha, frida har tröttnat på att stå ;d-

SAKNAR DIG VÄNNEN, men hoppas ni har det jättekul!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0