matilda nordahl !<3

heeej alla !<3

har varit hos matilda sen kl 7 och kom hem vid 10 ? :D
tack för en rolig kväll ! (:<3

måste bara berätta :D
haha, jag skulle cykla hem från matilda så var det skitmörkt ute så matilda fick cykla med. iallafall så kommer vi en  liten bit så märker jag att mitt skosnöre har fastnat i cyklen så jag säger till matilda och vänta och hjälpa migg, :o jag kunde inte få låss det så ända lösningen var att ta av mej skon :D haha
men när jag ska göra det så ramlar cyklen och min fot sitter ju fortfarande fast ? så hela jag ramlar över cyklen, ner i diket & vad gör matilda ? jo hon fottar och as garvar :o
haha, okej jag skrattade också :D
kunde inte sluta att skratta på hela vägen hem :D
hahah, skrattar fortfarade :D

så tack för en as kul kväll matilda !<3




- friiiiiiiiiiiiiiida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0