soo sweet !<3

halloj alla sööta !<3

idag så vakna jag halv 9 :o & kunde inte somna igen :(
vid halv 11 kom min ursöta kusin Emil till oss och 11 åkte vi till bille för att gå på hästloppis :D
treevligt ;p

haha, måste bara berätta en as kul sak :D
haha, ja när vi kom hem så red jag & sånt så kommer Emil ut till mej och han bara
- Har ni 5 cyklar ?
jag bara - ja :D * jag visste inte, men trodde han hade räknat dom*
han bara - men där står 6 stycken ? :/
HAHAH
sjukt kul :DD
garvade som fan, och han fattade inget :D

ska snart åka till Carro, vi ska ha sånt *ungdoms möte*
pallar inte förklara ;))

hoppas alla har haft en finfin Söndag :))


- friiiiiiiiida<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0