<3

halloj darlings !<3

idag så har det vatt skolan.., slutade halv 3 ? :D mamma hämtade på skolan så slapp åka bussen (yy)
när jag kom hem så fikade jag, tog det lungt senare gick ja ut till hästarna..,
har ni ridit bella och nu precis ätit, och nu är det bara att gå ut igen och rida igen tror att det blir brors häst eller mammas häst ^^
efter det så ska jag mocka -,-'
känns som om jag bara rider och mockar alla dagar ;//
haha :D

men på fredag så blir det en heldag med eliin, först stan senare bio på kvällen, sover hos henne då  :))<3<3
riktigt mysigt ska det bli :D <3<3
( hoppas att hon kunde )


dagens outfit:

vita jeans- JC (crocker)
rosa linne - gina tricot
grå tjock tröja med text - gina tricot
armband - lindex

- pussheeeeeeej !§-

- friiiiiiiida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0