Älskaaaar dig mest !<3

heej alla !<3

nattbloggar ^^ eller vad det heter :D
ska nog snart gå och lägga mej, sjukt trött :/
kvällen har jag tillbringat vid tvn & datan ;p
& imon så blir det ju hel dag med min älskade nästkusin emelie !<3
först ska vi nog va hos henne ett tag ?
sen tar vi bussen till stan & går där o kollar lite. 18;45 tror jag det var så ska vi kolla på ' i rymden finns inga känslor '
emelie ville sitta längst bak - för då hade man koll på alla snygga killar.
HAHAH, nej det ska vi inte ! :D
fjärde raden tror jag att JAG bestämde ;))
vi kommer iallafall att ha sper skoj, hoppas jag ! :)

nu ska jag sova, eller iallafall försöka ^^

puss & kram !<3


- friiiiiiiiiiiiida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0