choklad muffins<3

Heej alla <3

idag så har jag varit iskolan :)
helt okej som alltid :D <3
slutade halv 1 tyyp, tog bussen kvart i 1.
när jag kom hem så låg det Jultidningar på köksbordet :D
ni vet såna dära man kan sälja ur och så får man olika saker för dom pengarna ? :)) suger på att förklara ;p
så jag öppnade dom och - jag ska sälja ur *bra förlag* :d

skitsamma :))
nu har jag precis bakat chokladmuffins :)

(innan dom ska in i ugnen)


( när dom är klara )


obs,, bilderna är tagna med min mobil & som ni ser, min mobil suger ;p



nu ska jag ta en muffins sen ska jag ut och rida :))
imon så blir det en dag i stan med eliin, hon kunde inte gå på bio,, eller hur var det ? ;p<3
skitsamma,,  ;d <3


- pussheeeeeej !§ -


- friiiida <3











Kommentarer
Postat av: elin<3

hahhaha, vi slutade väll inte 1 idag? ;O<33

aa, stan blir det :))<3

2010-09-02 @ 21:12:43
URL: http://elinengdahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0