gå o lägg dej ! :)

heej bloggen !<3


sitter här nu med en varm, ny kanelbulle (yy)
riktigt mumsigt :))
tänkte göra en - hiss & diss - sen ;p
tyckte det skulle vara kul, ska osså ta nya bilder idag som kommer upp ikväll ? :D

vid 5 ska jag, Matilda & syster rida, och sen ska jag va med Matilda ett tag ? eller ? :D<3
ska passa på att ta med mina jultidningar och fråga Matildas föräldrar om du skulle vilja vara gulliga och hjälpa mej att komma upp i det presentkortet jag vill ha :)<3
1000 spen på H&M ;)

men ska nog hitta på ngt tills det, sjunga tror jag ;)
ha det gött <3

- pussheeeeeeeeeej !§ -




- friiiiiiiiiiiida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0