I miss you älskling <3

heej bloggen,
& jag vet ! jag suger på att blogga just nu..,

hinner inte, först så e det skolan kommer hem runt 3 typ alla dagar sen rider jag 3 hästar,:) sen gör jag läxor :D
ingen tid alls att blogga :(
menmen,
idag så har det varit skolan sen efter så har jag ridit, och pluggat till prov  :)
har käkat granatäpple & kollat idol nyss, :p
ska strax duscha sen ska jag glo på det cepe programet - välkommen åter - :D
sjukt kul ;p

jaja, <3
den 19 tror jag att det blir vet inte riktigt än, så drar jag, mami, och bror till SPANIEN !
ska bli sjukt kul :))
får sällskap med mammas kompis osså :)
men kan fortfarande då på den andra saken som jag trodde först jag skulle missa :D
ännu bättre ;p <3

men nu ska jag gå, <3




- friiiiiiiiiiida<33


granatäpple :)
*mums*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0