Idol 2010

haalloj darls <3

har inte känt alls för att blogga innan idag, :/
när jag kom hem så berättade mamma att det var ngt med obóy (min katt)
han ville inte äta han bara sov och vill inte röra på sig. ;/
så fick ge honom en spruta medicin :(
sen mata honom genom ett rör ?!
bära honom ut i i gräset, och så bara la han sig ner igen :(

aww, började gråta bara jag såg sprutan sen kunde jag inte sluta :(
grät nog i en timme.., nu mår han iallafall lite bättre han äter nästan helt själv och han springer (y)
bara hoppas på det bästa.
jaja, :s
ingen alls bra start på helgen.

har nu precis duschat Bella, tävling imorgon ju :))
har gjort V hennes träns, sadel, mina sporrar, showgrimman, skor, allt :D
*stolt*

kl 7 kommer Matilda hit vi ska kolla idol och hoppas hon piggar upp mej ;p<3
ska äta nu sen ut igen och mocka
://

ha en bra helg, <3



- friiiiiiiida<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0