om bara min dröm kunde bli sann. <3

haalloj darlings <3

igår så var jag ju hos min farmor som fyllde 70 år :))
det var rättså trevligt, men ändån sjukt lång tråkigt :D
tyyp mest så lekte jag med min översöta små kusiner Emil 5 år- Lukas 3 år - Alvin 1 år
dom e bara för söta, dom e blondare än mej :D<3
nu  vet ni det :D

idag så har jag typ bara slappat ;//
har ridit grannens häst Karamell :D
skit kul, jag hoppade men det var första ggn den hoppade sen den blev inriden, så kunde inte hoppa så högt :))
slutade på 65 cm väldigt nöjd :D
efter det så har jag kollat tv och bakat ;))
har också sålt jultidningar för runt 1000 kr idag (y)
stolt över mig själv, eller kanske inte,, :D
nu ska jag gå ut och mocka sedan rida, :)
just fan, läxa till imon :o
hade helt glömt bort det,,.

men ska dra nu,
- pussheeeeeeej !§-

- friiiiiiiiiiiiida<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0