vad vorre jag utan dej ?<3

Heej bloggen !<3

idag så har jag haft en av dom bästa dagarna i mitt liv, nej men tyyp ^^
började skolan tyyp 8:10 sen så hade vi vanliga lektioner slutade tyyp 12 ? :))
så var det jag, elin, klara, hugo, andreas, niklas, albin ? tror jag, gud vad pinsamt om jag har glömt ngn xd
så höll vi på lite, HAHAH jag o klara sa massa skämt :D
tyyp, hur många indianer får plats i en träd stam ? HAHA, HELA STAMMEN :d
hahahhhah :D
sen så skulle tyyp hugo putta in me i en buske ? ;))
så skulle elin hjälpa mej så råkar jag tyyp snubbla på henne så vi åker in i en buske och jag hamnar över henne !!:D
hahaha, så började vi as garva så kom vi inte upp :D<3
förlåt eliin :)<3

tog bussen till vallåkra med elin, sen åkte vi till stan :)
handlade en tröja på JC *bild kommer*<3

tack för dagen bästavän <3

men nu ska jag kolla tv !<3


- pussheeeeeeeeeej !§-



- friiida<3


Kommentarer
Postat av: elin<3

HAHAHH, När vi ramlade in i busken, asså dt var bara för kul :´) hahah :)<333

Sjukt kul dag, TACK SÅ MKT BÄSTAVÄN §§ :))<33

2010-09-03 @ 21:11:22
URL: http://elinengdahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0