I miss you

hejsan !

vaknade för typ en timme sen, och nu är det bara en vecka kvar , sen börjar allvaret igen.
orkar inte, men det ska ändå bli kul att träffa alla igen&kolla in de nya som ska börja ;)
På detta otroligt snabba lovet har jag hunnit med, liseberg med världensbästa kusin, tältning med kompisar, helsingborgs festivalen , la karnevalen, ridläger & bara haft det allmämt chill !

sista veckan nu, och jag har typ inget planerat..
att någon dag nu, snart ska vi åka till min kusin, och hälsa på..
har inte berättat att hon har fått en dotter, vet dock inte vad man säger..
e det typ att mina barn, blir hennes dotters nästkusiner ? xd
jaja, 
och att den 17;de åker jag,mamma,bror,syster&laura till ullared och shoppar ;p

men nu ska jag kolla runder på lite bloggar&sen äta frukost :)♥

- friiiiiiiiiiiiida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0