I want you , here

hejsan!

de andra äter efterrätt så jag passade på att gå in och blogga xd

blev dock inga bilder idag, när vi körde iväg mamma&jag, så var det sol.
när vi kom fram, då var det massor av moln.. så blev inget solande, men gick till min mormor en sväng&pratade lite&fikade, sen tillbaxs till poolen hoppade i , och simmade lite sen upp igen :D
för det var typ bara 23 grader..

nu har vi precis grillat med min granne (micke), och nu kom emelies pappa också.
senare ikväll , ska vi in till micke&bada i hans pool ;p
blir ingen mer uppdatering, så ha en fortsatt trevlig kväll



funkar inte att ladda upp bild, så ännu ett inlägg utan bild xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0