saknas rubrik, för detta inlägget !

hejsan !

dumma mig, eskii,
men jag var iallafall ute och sprang istället för att fotta.
ajdå !
får fotta senare ikväll&jag ska se om det kommer ngn filur
och ska rida i paddocken som jag kan smygfotta ;)

jag har blivit medlem på en sida som heter jogg.se, men nyss så förstod jag faktiskt vad det gick ut på ;)
så la till några runder som jag har ridit&sprunigt, så jag fick veta hur långt det var xd

så dagens runda döpte jag till - lilla rundan - 2,6 km
tror jag det var ;p
random sak, menmen :D

hoppas ni får en finfin fredags kväll ♥

- friiiiiiiiiiiida




påtal OM random, denna bilden hittade jag bland mina bilder ?
vafasen ? xd
hahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0