bilder sen festival.

hejsan !

idag så har jag solat , kollat film & vatt med Matildis !
snart kommer min saknade&älskade bella hem, hon ska va hemma i en vecka, sen åker hon iväg igen !

efter det, så ska jag rida med Matilda & sen bege mig ner till henne, hämta lite saker, bla. tält ;)
och sen ska vi sätta upp det här & sånt :)
så kvällen&natten kommer att spenderas i ett tält med Matilda :D
hahaha, xd
vi hade bestämt för jätte längesen att vi skulle tälta en dag när båda kunde & när vädret var ok...

vet inte om jag&matilda tar en tur ner i byn också :)

- glömt att publicera !

- friiiiiiiiiiiida



snygge eric


joddla med siv

*kassa bilder*


Kommentarer
Postat av: Hanna o Bella

Frågestund på våran blogg så fråga på!!!= )

2011-08-03 @ 16:22:40
URL: http://hannaochbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0