18 december

nu är jag&elin vakna&pigga.. typ!
har ätit frulle och jag har gjort V mig. just nu håller elin på att göra V sig, så jag lånade hennes dator ett tag :)
vid 1 tiden drar vi oss in till Olivia&joel. För att vi ska hänga med de & kolla när olivia spelar en innebandy match i ängelholm. trevlans!

kvällen igår blev väldigt rolig, faktiskt! de andra åkte hem vid 11 tiden tror jag.. medans jag&elin stannade kvar ett tag till med andreas, hannes&hugo. riktigt kul, sen cyklade jag och elin hem hit igen.
nu ska jag bara kolla facebook innan vi drar :)

hade't


- friiiiiiiiiiiiida


bild sen vallåkra träffen
olivia, sandra&jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0