all i want for christmas is you

vaknade för ett tag sen, har varit nere en ruda&käkat lite frulle.
kom hem från farmor&farfar vid 1 tiden..
vi åt julmat, snackade, spelade spel&hade myys!
mina julklappar kunde inte bli bättre.. mö mycket rikare, är full laddad inför min iphone, kan kolla film i 2 dagar i streck, medans jag kan äta en stor mängd choklad, läsa om hur bli en bättre trailryttare, TACK ÄN EN GÅNG JENNIE!, måla mina naglar, bjuda en vän på bio&lite annat smått&gott!
hoppas att er kväll blev lika bra som min :)
jag&mamma drar nog lite senare iväg&fixar en sak.. eller gör vi det imorgon!
så vet inte hur uppdateringen kommer att bli :)
bilder från kvällen kommer upp strax


- friiiiiiiiiiiiiiiiida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0