dagens outfit

skolan idag var chill som satan!
fick tillochmed sluta nästan en hel timme tidigare, så passade på att ta en tidigare buss hemåt!
skönt :)
Har just nu betyget C i musik, om bara inte den händelsen hade hänt på förra musiklektionen så hade jag haft B.. vadå bajs? nejmen, får höja mig direkt efter jullovet, för ett C är jag inte nöjd med. :)
ska strax dra till stallet, har ett jäkla sug på att rida josé. får se, det regnar nu&jag måste plugga lite svenska tills imorgon. jag har en redovisning om en tråkig författare..
men vi hörs♥
- friiiiiiiiiiiiida


en gammal outfit bild, men det var det jag hade på mig idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0