den första december tvåtusenelva



lite mer om min helg!
jag ska ju somsagt vara hos bästavän i helgen :)
åker till henne redan imorgon, och stannar tills på söndag!
kommer att bli hur bra som helst. mys&bio står på listan än så länge.. vi får se sen vad som händer :)
tyckte för några veckor sedan att vi hade "glidit" ifrån varandra lite..inte alls mycket. men lite!!
okej, det var nog mer än ett par veckor sedan.
vi skrattade inte alls om vi brukade, vi hade typ inget att prata om.. stelt
men nu, och har varit det ett bra tag.. så är allt som vanligt. vi har så sablans kul hela tiden. jag menar vem har egentligen en så bra vän som jag ? hon ställer alltid upp, och står vid min sida 24/7. så himla glad för det. har skrivit det så himla många gånger, och jag skriver det igen.. iloveu
jaja, nu ska jag ta tag i engelskan. och vi hörs :)

- friiiiiiiiiiiiida




Kommentarer
Postat av: elin

det kändes så ett tag, men nej, du kommer alltid vara den vännen som kommer stå vid min sida, vad som än händer. jag vet inte hur många gånger jag har skrivit det, eller kommer skriva det. Men du måste veta att du är grymt bra, och jag vet absolut ingen som är en sån bra vän som dig, helt ärligt! iloveyou världensbästavän! <3<3

2011-12-01 @ 20:13:42
URL: http://elinengdahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0