du är den falskaste människan som går i ett par skor.

kom hem från elin vid halv 2 tiden.
farmor kom för ett tag sen, med 500 kronor.. tidig julklapp, men detta året ska jag köpa presenter från henne till mig själv.. så då får jag fler julklappar att öppna..right ? ;)
hehe
just nu tävlig på bråvesta, alla ni som tävlar just nu, lycka till :)
har inte ork att åka dit, mamma var där en sväng innan iallafall!
ikväll händer nog inget speciellt, får se. har bara lust att gosa ner mig i min säng&glo film tillsammans med svantis&dantis.
vi får seeeeee, okej ?
hejdå!
- friiiiiiiiiiiiiida






Kommentarer
Postat av: Towe

Sv; Det va den senaste bilden jag la upp så den låg liksom först ;) Inte menat något :D <3

2011-12-10 @ 16:00:20
URL: http://hatow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0