du går mig på nerverna! IDIOT

riktigt sugen på att ta en sväng ut med maya idag, får se om hinner! står plugg på listan idag också faktiskt :(
iochmed att jag inte orkar berätta om skolan, men vill bara säga till er om bryr er ;) jag blev väldans nöjd med so provet! haha!
så tääänkte berätta om helgen, mina planer&så vidare :)
tror att jag kommer att befinna mig rätt mycket hos elin&även hemma här med elin ?
hahah! hur kul ? ;) nejmen, kuuul!
imorgon så blir det nog att dra till andreas.. på någon filmkväll ?
känns lite sådär, om man inte blir bjuden från första början, känns det bara fel att komma
menmen, vi hoppas på det bästa
löördag.. tror att jag kommer att va med eliiin då också. :)
eller hoppas på det :D
rolig helg ? jaaaaaaaaaaaaaaadu!
vi hörs
- friiiiiiiiiiiiiida


jag vill ha snöööööööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0