förlåt för världens sämsta uppdatering! jag är ledsen.
Blev iallafall ändrade planer igår.. hade ju tänkt att gå på biooo men det blev inte av! synd dock, men kvällen blev riktigt rolig ändå :)

vi åkte till gantofta, vid åtta tiden.
kom dit träffade massa.. orkar inte skriva alla! det var inte världens roligaste där precis&det regnade :D haha!
så vi bestämde oss för att åka hem till elin igen istället med några vänner. och medans vi väntade på att tåget skulle rulla in, så fixade jag&matilda ett nummer till miiig (a) härligt. riktigt roligt, blev så himla mycket skratt där. tack för det :)

åkte med tåget till vallåkra, gick hem till Elin med Matilda, Sofie, Sofie, Klara & då Elin. 
kollade tv, snackade och hade allmänt mys. riktigt roligt!

på vägen när vi skulle följa Matilda, Sofie, Sofie, Klara hem.. så möter vi Andreas&Hugo igen.
snackade med de lite ute, sen följde de två med hem till elin igen.
vi satte på en film, och kollade på den. riktigt roligt det med!!
sen cyklade de hem vid halv 1, om jag minns rätt :)

Tack för kvällen, alla ni som var med.

- friiiiiiiiiiiiiiiida

iochmed att jag inte har några bilder alls, så delar jag med en outfit som jag hade på mig i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0