i love you! (a)

nu ska jag dra mig till stallet. har tre boxar idag, dö!
men får fixa det snabbt, för jag måste städa i stugan.
- ska ju somsagt att en tjejkväll med mina vänner imorgon (y)
ska också skriva en lista på vad mamma ska handla hem.. hehe!
imorgon så är det julavslutning&när vi har fått betygen och allt det, så hänger jag med elin hem en sväng.
hon skulle visa sina betyg för sina föräldrar och lite sånt. sen drar vi oss till mig.
fixar&håller på, vid 6 tiden kommer tjejerna!
så bloggen kommer absolut inte vara på topp imorgon, ska försöka slänga in mina betyg här, så ni får veta :D
hade't
- friiiiiiiiiiiiida

More Funny and Relatable posts here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0