Jag önskar att det varit en mardröm, fast sakta men säkert förstod jag att det var ren verklighet.

kvällen idag kommer att spenderas i kågeröd hos min farmor&farfar.
massor av mys med kusinerna, julmat, paket öpnning& annat..
tar med kameran, och jag lovar att iallafall knäppa några fina kort som jag kan visa här senare :)
har ingen aning om vad jag ska ha på mig, får leta i garderoben som en galning&har inte köpt något nytt heller..
aja, jag hittar säkert något :))
vi hörs innan jag drar!♥


- friiiiiiiiiiida
jag har börjat att uppdatera min blogg mer, både för att jag tycker det är roligare&mina besökare har ökat!
mycket roligare att blogga om man vet att fler läser.. tack!!♥


jag saknar något enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0