Jeg vil aldrig holde op med at elske dig

-Under det senaste dygnet har du..
Kysst någon? - nej
Gråtit? - nej
Skrattat? - ja
Ätit? - aa
Sovit? - yes
Rökt? - nej (:
Varit full? - haha, nej!

Namnet på nån..
Du saknar? -
Som är snygg? - Justin bieber (a)
Du älskar? - miiin katt, SVANTE!
Du inte kan leva utan? - Min käraste mamma..
Du hatar? - haha..
Som är rolig? - elin engdahl kranjc'
Som går dig på nerverna? - pff..

Om du..
Ägde alla pengar i världen..? - shoppa, köpt en as ball nakenkatt, flyttat, och typ bara levt. hahaha!
Var cancersjuk och bara hade två månader kvar att leva..? - Umgåtts med alla mina fiiina vänner&familjen!

Färg på..
BH? - svart
Trosor? - svart
Tröja? - rooosa
Ögon? - blåa.
Hår? - blont!

Gillar du..
Någon? - vet inte..
Godis? - adu!
Film? - ja
Cider? - ja, helt ok
Brunetter? - haha, ja ?

Har du..
Varit full? - nej.
Rökt? - a
Svikit nån? - nej.. inte vad jag vet xd
Blivit sviken? - ja..
Haft sex? - haha, nej..
Tröttnat på frågorna? - lite!
Skurit dig nån gång? - nejdu.
- jag har börjat att gilla sånna frågor.. hahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här kan du skriva ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad ville du säga?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0